در روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی همچنان ایمیل مارکتینگ بالاترین بازدهی را دارد. امروز می خواهم تکنیکی را به شما آموزش بدم که از طریق ایمیل مارکتینگ بتوانید بالاترین بازدهی ممکن را دریافت کنید. این روش برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی قابل اجراست، اما برای فروشگاه های اینترنتی که کالاهای متنوعی را به فروش می رسانند فوق العاده کاربردی می باشد. روش حرفه ای بازاریابی ایمیلی در خانه یا In house email marketing

اگر خاطرتان باشد در یکی از مقاله ها درباره کسب و کار اینترنتی شما لندینگ پیج دارد؟ با هم در ارتباط بودیم. در آن مقاله گفتیم که بازدیدکنندگان با استفاده از صفحه فرود یا landing page ایمیل خودشان را ثبت می کنند تا بتوانند یک هدیه دانلود کنند.

در استفاده از ایمیل مارکتینگ اعتبار ایمیلهای خود را از دست ندهید!

در استفاده از ایمیل مارکتینگ اعتبار ایمیلهای خود را از دست ندهید!

اما موضوع به همین سادگی نیست! فرض کنید شما با استفاده از یک لندینگ پیج ایمیل کاربران را جمع آوری کردید و یک لیست ایمیل چندهزارتایی را در اختیار دارید. اما فرض کنید یک گروه خاصی از محصولات را برای فروش در سایت قرار دادید. قطعا این گروه خاص مخاطبان خاص خود را می طلبد و برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل مارکتینگ باید به صورت کاملا هوشمندانه عمل کنید. اینکه بخواهید چندین ایمیل درباره آن گروه خاص کالا، به تمام اعضای سایت خود بفرستید اصلا کار درستی نیست. برای اینکه یک سری از اعضای سایت شما ممکن است که اصلا هیچ علاقه ای به آنها نداشته باشند و یا در آن زمان نیاز به آنها ندارند. اگر شما بخواهید ایمیل های متوالی درباره آن محصول را به تمام اعضای سایت بفرستید باعث نارضایتی آنها می شود و ارزش ایمیلهای ارسالی شما نزد آنها کمتر می شود و آنها دیگر کمتر حاضر می شوند ایمیلهای ارسالی شما را باز کنند.

یک راهکار برای این مشکل

بیشتر بخوانید: برای ابزارهای بازاریابی اینترنتی خود، استراتژی دارید؟

استفاده از روش حرفه ای بازاریابی ایمیلی در خانه یا همان In House Email Marketing

در این روش یک لندینگ پیج طراحی می کنید و یک هدیه درباره گروه محصولات مورد نظر برای دانلود تهیه می کنید و درون صفحه لندینگ پیج قرار می دهید.(این لندینگ پیج نباید در سایت اصلی قرار بگیرید و نباید عموم افراد آن را ببینند. باید صفحه ای را به اینکار اختصاص دهید و آن را از دید بازدیدکنندگان سایت مخفی نگه دارید.)

هدایت اعضای سایت از ایمیل به لندینگ پیج جدید

هدایت اعضای سایت از ایمیل به لندینگ پیج جدید

شما یک ایمیل آماده می کنید و در متن ایمیل خود می نویسید که یک هدیه درباره محصولات مورد نظر تهیه کردید و آنها می توانند آن را دانلود کنند و لینک صفحه لندینگ پیج را درون ایمیل قرار می دهید و به اعضای سایت خود ارسال می کنید. در این روش تنها کسانی که به آن محصولات خاص علاقه مند هستند بر روی لینک لندینگ پیج کلیک می کنند و وقتی وارد صفحه لندینگ پیج شدند باید ایمیل خودشان رو ثبت کنند تا بتوانند دانلود کنند. با این روش یک لیست ایمیل جدید از اعضای سایت خودتان در اختیار شماست که فقط به آن کالاهای خاص علاقه مند هستند و می توانید کمپین ایمیلی خود را بر روی این لیست شروع کنید.

صحبت پایانی

در بازاریابی اینترنتی باید خلاقانه عمل کنید و بهینه ترین روشهای بازاریابی اینترنتی را در سایت خود پیاده کنید. از انجام دادن روشهای جدید در سایت خود هراس نداشته باشید. هیچ کسی بهتر از خود شما نمی تواند برای پیشرفت سایت شما و افزایش فروش سایت به شما کمک کند. شما باید روشهای مختلف را در بازه های زمانی مختلف بر روی سایت خود آزمایش کنید تا بتوانید به بهترین روشها و کارآمدترین آنها پی ببرید. روش حرفه ای بازاریابی ایمیلی در خانه یا همان In house email marketing یکی از جدیدترین ترفندهای ایمیل مارکتینگ می باشد. توصیه میکنم اگر فروشگاه اینترنتی دارید که محصولات مختلفی را در آن به فروش می رسانید حتما از این روش استفاده کنید.

راستی اگر شما هم ایده خلاقانه ای دارید در قسمت نظرات همین پست آن را با ما به اشتراک بگذارید.