شروع یادگیری کسب درآمد دلاری از یوتیوب

در قسمت اول از کلاس آموزش یوتیوب می‌خواهیم که در مورد وی پی ان و اینترنت مناسب برای یوتیوب در ایران صحبت بکنیم که اصلاً چه وی پی انی خوبه و چه اینترنتی مناسب, همونطور که میدونید یوتیوب در ایران از سال های  1388 و  1390 فیلتر شد, اما نمیدونستن که تمام مطالب علمی و کلی ویدیو تو یوتیوب وجود داره و خیلی ها بهش نیاز دارند, الان هم چند سالی هست که یوتیوب اعلام آمادگی کرده و گفته که با رعایت شئونات و قوانین ما ایرانی ها حاضر هستند بیان تو ایران و شروع به فعالیت کنند. حتی گفته اند که میتوانند کاری بکنند تا با  آی پی ایران بعضی از ویدیو ها رو  نشون نده ولی باز هم مسئولین تاکنون هیچ جوابی ندادند و به خاطر یک اشتباه کوچک یوتیوب رو فیلتر کردند.حالا بگذریم ازین حرف ها و بریم سراغ آموزشمون..

انتخاب اینترنت مناسب برای آپلود ویدیو در یوتیوب

اول از همه اینکه با چه اینترنتی باید آپلود کنیم این رو هم میدونید که آپلود کردن ویدیو با اینترنت ایران مصیبت هست و اما من خودم به تازگی برای آپلود ویدیو هام در یوتیوب از اینترنت سیمکارت ایرانسل استفاده میکنم و سرعت بسیار خوبی داره و نسبت به اینترنت های دیگه همچون ADSL و… برای آپلود ویدیو و کار در یوتیوب یکی از بهترین گزینه ها میباشد.

انتخاب وی پی ان مناسب برای کار در یوتیوب

خب همونطور که میدونید پون یوتیوب فیلتر هستش برای ما ایرانی ها به همین دلیل برای استفاده و کار با یوتیوب ما نیاز داریم که از یک وی پی ان قوی برای تماشا و آپلود ویدیوهامون ازش استفاده کنیم. دوستانی که در خارج از کشور هستن هیچ مشکلی ندارن میتونن که خیلی راحت از این پلتفرم قدرتمند با سرعت زیاد بهترین استفاده رو ببرن, اما برای دوستانی که در ایران هستند من دوتا فیلتر شکن قوی رو براشون توصیه میکنم که من خودم هم از اونها برای آپلود ویدیو هام ازشون استفاده میکنم, که یکیشون رایگان هستش و دیگری پولی.

ربات فروش وی پی ان – ویپی استور

یکی از بهترین و قوی ترین و پر سرعت ترین ارائه دهنده سرویس وی پی ان که با استفاده از ربات بصورت اتوماتیک میتوانید تهیه کنید و آیپی ثابت میباشد. همین سرویس ویپی استور میباشد که به راحتی میتوانید تهیه کنید و ازش استفاده کنید.

ربات تلگرام ویپی استورآدرس ربات ویپی استور : Vpstoreebot@

FreeVPN – VPNIFY

یکی از این فیلتر شکن ها که رایگان هم هستش اسمش هست  VPNIFY این وی پی ان سرعت بسیار خوبی داره و نسبت به وی پی ان های دیگه میشه گفت خیلی خوب و قدرتمند هستش.

بیشتر بخوانید: هندوراس اولین دستگاه خودپرداز بیت کوین خود را دریافت کرد

انتخاب بهترین اینترنت و وی پی ان برای کار با یوتیوب – قسمت اول

خرید سرور مجازی ارزان و پرسرعت

اگر به دنبال یک وی پی ان پرسرعت و آیپی ثابت هستید پیشنهاد میکنم که یک سرور مجازی تهیه کنید و با استفاده از نرم افزار های مثل SSH به راحتی از سرور خود به عنوان وی پی ان استفاده کنید. یک شرکت میزبانی وب که تست شده و به خوبی سرور هایش عمل میکنند شرکت پارس وی دی اس میباشد که هم سرور های پرسرعت و هم اینکه ارزان را در اختیارتان قرار میدهند که میتوانید از آنها استفاده کنید.

وی پی ان گذرآزاد

وی پی ان دیگه ای هم که میخوام براتون معرفیش کنم اسمش هست گذرآزاد که پولی هم هستش و سرعت بسیار خوبی داره و من خودم اکثرا از این فیلتر شکن برای آپلود کردن ویدیوهام ازش استفاده میکنم اما همونطور که گفتم پولی هستش و باید اشتراکش رو خریداری بکنید.

دوستان این قسمت از آموزش کسب درآمد از یوتیوبمون به پایان رسید هرکی هر سوالی داره میتونه در بخش نظرات با من در میون بذاره تا راهنمایش کنم.

موفق و پیروز باشید